Meest gestelde vragen.

Hoe bereik ik de helpdesk en hoe snel heb ik antwoord?
U kunt ons bereiken per e-mail: 24 uur per dag via het aanmelden van een support ticket, of per mail [email protected]. Een vraag per email/ticket wordt steeds binnen de 24 uur beantwoord (behoudens weekends en feestdagen).
Hoe kan ik betalen?

U kunt per overboeking (NL76 RABO 03762871 01) of online (via een veilige verbinding) via Ideal en PayPal betalen. iDEAL betaling wordt onderteund door onze partners facturensturen.nl, en Mollie. Zie voor meer informatie: Betalingen en Facturering

Ik ga verhuizen, moet ik wat doorgeven?
Ja, indien u gaat verhuizen, kunt per omgaande uw nieuw adres en evt. email adres aan ons door te geven, [email protected].
Ik ben mijn licentie van mijn Eset product kwijt, wat nu?
Indien u uw inlognaam en wachtwoord voor het updaten van programma’s vergeten bent of niet meer hebt, kunnen deze worden gestuurd naar het registratie-e-mailadres , klik hier.
Hoe kan ik de facturen bekijken?
Facturen kunt u bekijken via door ons verzonden url.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Indien u deze nogmaals wilt verkrijgen, neem contact op ([email protected]), met verzoek om een om betreffende factuur te sturen.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens laten wijzigen?
Indien u uw persoonlijke gegevens wilt laten wijzigen bijvoorbeeld bij een verhuizing, andere adreswijziging of een nieuw telefoonnummer of e-mail adres kunt u per mail ([email protected]) doorgeven.
Moet ik ieder jaar mijn domeinnaam zelf verlengen?
Domeinnamen worden altijd automatisch verlengt. Dit geldt voor alle TLD’s waarvoor u een abonnement heeft afgesloten. De verlenging gebeurt ongeveer 1 maand voor de vervaldatum. Opzeggen domeinnaam moet uiterlijk 1 maand voor de vervaldatum gebeuren, dit kunt u per mail doen: [email protected].
Hoe ontvang ik mijn factuur?
U ontvangt uw factuur via het door u opgegeven email adres (deze heeft u opgegeven bij uw bestelling), indien u deze per post wilt ontvangen, dient u dat per mail ([email protected]) aan ons kenbaar te maken. De facturatie wordt ondersteund door onze partner facturensturen.nl. Bij verhuizing vergeet dit ook ons niet door te geven!
Wanneer wordt mijn account geactiveerd?
Zodra wij uw gegevens alle hebben ontvangen, en gecontroleerd, activeren wij uw account en sturen u een email met alle gegevens. Afhankelijk van de gewenste contract die u opgaf bij uw bestelling duurt het enkele uren om uw account te activeren. Facturatie gebeurd nadat alles is opgezet en volledig is getest.
Wat is de contractduur?
De duur van uw overeenkomst staat op de factuur vermeld. Standaard is de duur van een overeenkomst 12 maanden, met uitzondering van de registratie van een .nu, .info en .biz domeinnaam, waarvan de duur 24 maanden is. Indien beide partijen anders bepalen is het mogelijk hiervan af te wijken. Dit moet expliciet in de overeenkomst worden vastgelegd. Na afloop van deze termijn vindt krijgt u een bericht dat het termijn van uw product is verstreken. U kunt deze dan opzeggen, indien er geen antwoord plaats vindt. wordt het product verlengd. Behoudens tijdige opzegging door u of door 24 Web Service zoals in de algemene voorwaarden van de site staat. De opzegtermijn is 1 maand, met 1 kalendermaand tussen de opzegdatum en de verloopdatum.
Kan ik een website volledig door 24 web Service laten beheren?
Jazeker, wij beheren én onderhouden uw website, natuurlijk heeft u zelf ook toegang tot het beheer gedeelte voor als u zelf eventueel kleine aanpassingen wilt uitvoeren. Voor verenigingen zijn speciale prijzen, neem hiervoor contact op: [email protected] Is er een CMS gekoppeld aan uw website? Ook deze onderhouden en updaten wij voor u. Zo U kunt uw zich geheel focussen op uw bedrijf.